Friday 6 July 2012

LGBT

 
PELAJAR SEKOLAH HARAPAN MASYARAKAT
 LGBT. Mengapa saya mahu sentuh LGBT di sini. Bukankah tajuk itu boleh menimbulkan rasa kurang senang atau tidak selesa. Tetapi saya tetap mahu sentuh juga, kerana saya ambil berat.
     Lesbian. Gay. Biseksual dan Transgender. Ancama baru masyarakat Malaysia. Walaupun isu  gat, lesbian dan homoseks telah wujud ribuan tahun, tetapi masih melingkari kehidupan manusia. Kaji kisah dalam Quran akan nasib yang menimpa kaum Ad dan Thamud. Tentang Sodom, Tentang bagaimana kemurkaan Allah kepada umat Nabi Lut. Tentang muka bumi yang terbalikkan, dan adanya Laut Mati di Jordan.    
    Kesemua itu menggambarkan Allah melaknat golongan gay dan homoseks. Dosa yang amat berat dijanjikan Allah. Dan di negara kita ada yang mahu cuba menghalalkannya atas nama kebebasan individu dan hak asasi manusia... Nauzubillah..
   Kepada mereka yang dil luar sana yang sudah terjebak dengan gejala LGBT, fikir-fikirkan.. Sesungguhnya azab Allah amat pedih. Bagaimana nasib anda di Padang Mahsyar. Bagaimana dengan siksa kubur pula. Ke mana anda, ke syurga atau neraka.. Cuba tonton siri Tanah Kubur TV Astro dan ada kisah tentang golongan berkenaan.  Menginsafkan.

    Kaji. Renung.  Teliti. Pilih jalan yang diredai-Nya.

No comments:

Post a Comment