Tuesday 25 September 2012

KELEGAAN BERTANDANG!

PERSEMBAHAN KAWAD KADET POLIS
BARISAN TETAMU MAJLIS
PERSEMBAHAN BERBALAS PANTUN

Alhamdulillah.. itu yang dapat kulafaz, setelah sempurna sudah Majlis Anugerah Kokurikulum semalam. Setelah lebih sebulan membuat persiapan dan siang malam menggerakkan kerja bersama AJK Unit Kokurikulum dan AJK lainnya, maka majlis semalam akhirnya berjaya  dilaksanakan.

  Kehadiran perasmi, Encik Mohd Arif Kamisan, peguam tempatan disambut dengan paluan kompang. Dalam ucapannya, beliau terkejut kerana tidak sangka majlis yang dihadirinya  lebih besar daripada jangkaannya.


  Acara persembahan menyusul. Persembahan silat, berbalas pantun, tarian zapin, persembahan cooking with nature dan diakhiri kawad kaki Kadet Polis. Hujan lebat ketika kawad menyebabkan lokasi majlis dipindah ke dewan sekolah.

  Majlis di dewan disambung dengan penyampaian pelbagai anugerah - dan majlis selesai pukul 9.30 pagi. Keseluruhannya, RM3,000 dibelanjakan. Yang penting, pelajar yang mengharumkan nama sekolah dapat dihargai!

  Di sini  ingin aku  menghargai peranan dan sumbangan AJK Unit Kokurikulum, yang bertungkus lumus menjayakan persiapan, juga AJK lainnya. Tanpa mereka, majlis tidak akan sempurna!

 

 
 

No comments:

Post a Comment